قوانین سرویس دهی – قوانین کلی
1 – در طول ارائه خدمات فقط به مشکلات شبکه و سخت افزاری رسیدگی می شود ( در صورت امکان به مشکلات و مسائل نرم افزاری هم جواب داده خواهد شد توجه کنید به هیچ عنوان شامل وظیفه تکتاسرور نمی شود)
2 – خدمات آموزشی ( حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و… ) به هیچ عنوان شامل وظیفه تکتاسرور نمی شود، اما کارشناسان ما تمام تلاش خود برای استفاده هرچه بهتر شما از سرویس را دارند .
3 – قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد .
4 – تمامی سرویسها با پهنای باند نامحدود ارائه میشوند ( نامحدود در حجم کلی پهنای باند سرور ) به این معنی که مصرف شما تا زمان اتمام پهنای باند کلی سرور محاسبه نمی شود و هزینه ای شامل نیست و در صورت اتمام پهنای باند کلی سرور با توجه به دیتاسنتر و هزینه مربوط به آن دیتاسنتر مصرف مازاد محاسبه میشود
5 – تمامی صورت حسابها در تکتاسرور 10 روز قبل از تاریخ سررسید ایجاد شده و سرویس ارائه شده در روز سر رسید در صورت عدم پرداخت معلق میشود . با گذشت 72 ساعت از تاریخ سررسید قرار داد فی مابین فسخ شده محسوب میشود و امکان حذف سرویس وجود دارد . در این زمان در صورت حذف اطلاعات شما هیچ گونه مسئولیتی بر عهده تکتاسرور نمی باشد .
6 –  برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل مانند عدم دسترسی کاربر به اینترنت یا ایجاد مشکل در شبکه شتاب و یا هر گونه مشکل احتمالی لطفا 24 ساعت قبل از تاریخ سررسید نسبت به تمدید سررویس اقدام نماید
7-تکتاسرور به هیچ صورت مسئولیت پرداخت ها را به عهده نمی گیرد و تنها به لطف امکانات سیستم های بانکی امکان پرداخت صورتحساب ها را آسان تر می کند . در صورتی حذف امکانات آنلاین بانک ها و … کاربران موظف به پرداخت به روش های سنتی(کارت به کارت-انتقال از بانک) می باشند .
8 – در صورتی که شما به هر دلیلی نیاز به تمدید سرویس ندارید از بخش کاربری خود از قسمت سرویسهای من و سپس مشاهده سرویس نسبت به لغو سرویس اقدام نمایید
9 – در صورتی که کاربر به هر دلیلی امکان تمدید به موقع سرویس خود را ندارد و به نوعی نیاز به زمان بیشتری برای تمدید سرویس خود را دارد باید با بخش مالی از قبل هماهنگ نماید در غیر این صورت شامل بند 5 قوانین اطلاعات شما پاک میشود
10 – تعهد تکتاسرور ارائه پشتیبانی فقط از طریق سایت و درخواست پشتیبانی ثبت شده در سایت میباشد و تعهدی بزای پاسخگویی به تلفن ، ایمیل ، پیام کوتاه و فکس ندارد ( داخل ناحیه کاربری بخش ارسال درخواست پشتیبانی در دسترس میباشد ) در صورت امکان پشتیبانی از طریقهای ذکر شده انجام میشود اما تعهد بر درخواست پشتیبانی سایت میباشد .
11 – تکتاسرور دخالت و کنجکاوی در مورد نوع استفاده شما ندارد بنابراین استفاده قانونی و یا غیر قانونی از سرویس کاملا متوجه کاربر بوده و مسئولتی بر عهده تکتاسرور نمی باشد
12 – هرگونه فروش سرویسها از طرف شما به شخص ثالث باید با هماهنگی تکتاسرور انجام شود و در صورت مشاهده این عمل بدون هماهنگی حق مسدود سازی کلیه سرویسهای شما برای ما محفوظ است
13 – کاربر نباید در هنگام ارسال درخواست پشتیبانی با کلمات زننده ، ناسزا و بی احترامی برخورد نماید در صورت مشاهده حق مسدود سازی و حذف سرویس کاربر خاطی برای تکتاسرور محفوظ است و در صورت حذف سرویس تکتاسرور هیگونه مسئولیتی ندارد
سرور مجازی
1 – سرور مجازی شامل خدمات بک آپ گیری از سوی ما نمی باشد و تکتاسرور هیچگونه مسئولیتی در قبال برگرداندن اطلاعات از دست رفته شما به هر نحوی ندارد
2 – در صورت دریافت ابیوز از دیتاسنتر سرور کاربر ممکن هست 24 ساعت مسدود باشد در صورتی گه اطلاعاتی در این ضمینه ندارید میتونید با پشتیبان های تکتاسرور در تماس باشید
3-کانفیگ های سرور مجازی (دایرکت ادمین-سی پنل-IIS) رایگان انجام میشود قابل ذکر هست تکتاسرور هیگونه مسئولیتی در مقابل کانفیگ های شما ندارد و از لحاض امنیتی و بقیه موارد خود کاربر مسئول میباشد و کانفیگ سرور جز پشتیبانی تکتاسرور نیست صرفا برای خدمات رسانی بیشتر میباشد
4 – تغییر سیستم عامل 2 بار در ماه مجاز و برای هربار شامل پنج هزار تومان هزینه می باشد
5 – نصب مجدد سیستم عامل برای هربار تغییر شامل پنج هزار تومان هزینه می باشد
6 – مدت زمان تحویل سرور تنها با نصب لینوکس یا ویندوز 1 الی 2 ساعت میباشد و مدت زمان تحویل سرور همراه با کانفیگ 1 الی 12 ساعت ساعت کاری زمان بر میباشد
7 -ریلود سیستم عامل ممکن هست 1 الی 48 ساعت ممکن هست طول بکشد.
8 -به دلیل سو استفاده 5 هزار تومان از مبلغ پرداخت شده در موقع بازگشت وجه کسر میشود.
9 – با توجه به بند شماره یک قوانین کلی نصب هر نوع نرم افزار از سوی تیم فنی تکتاسرور شامل هزینه جداگانه از سرویس میباشد و مبلغ آن توسط بخش فنی و بسته به نرم افزار درخواستی شما تأیین میشود
میزبانی وب
1 – سرویسهای میزبانی اشتراکی شامل بک آپ گیری روزانه ، ماهانه میشوند و در صورت بروز مشکل استفاده خواهند شد,همچنین تکتاسرور هیچ گونه مسئولیتی در مقابل بک اپ هایی شما ندارد
2 – میزبانی استاندارد مناسب سایتهای سازمانی ، شرکتی ، شخصی و تمامی سایتهای با ترافیک معمولی میباشند و استفاده از خدمات عادی میزبانی اشتراکی برای سایتهایی با بازدید و فشار زیاد بر روی سرور خلاف قوانین بوده و تکتاسرور حق مسدود سازی اکانت را بدون برگشت وجه دارد
3 – استفاده سرویس هاست اشتراکی برای دانلود فایل و یا لیچر شخصی و عمومی کاملا مقایر با قوانین بوده و سریعا سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد
4 – انتقال هاست کاربران از سایر شرکتها در صورتی که کنترلل پنل قبلی سی پنل باشد رایگان انجام می شود,لازم به ذکر هست این مورد جز موارد پشتیبانی نمیباشد صرفا جهت ارائه خدمات بیشتر میباشد
5 – کاربر موظف است از قرار دادن هر گونه مطلب مغایر با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران، در وب سایت‌ خود خودداری کند، در غیر این‌صورت تکتاسرور می‌تواند پس از اطلاع و گذشت 24 ساعت در صورت رفع نشدن مورد، بخش‌هایی از مطلب را که مغایر قوانین کشور هستند حذف کند،‌ در صورت تکرار این عمل تکتاسرور حق دارد حساب کاربر را قطع نماید. در دعاوی قانونی کاربر مسئول مطالب منتشرشده در وب سایت خواهد بود و تکتاسرور هیچ مسئولیتی برای بررسی محتوای وب سایت کاربرانش ندارد .
تعهدات کاربر
1 – کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند .
2 – کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند .
3 – کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید در غیر این صورت در صورت تهدید,عدم رعایت قوانین تکتاسرور,تهمت,فحش,بی احترامی,یک اخطار صادر میشود و در سومین اخطار نیست تمامی سرویس حذف و اکانت شما از سیستم تکتاسرور حذف خواهد شد .
4 – کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد .
5 – کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد
تعهدات اپراتور ( کارمند/پشتيبان ) :
1 -تکتاسرور میزبان متعهد ميشود تا تمامي تلاش خود را براي برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتيباني سرويس مربوطه انجام دهد تا رضايت کاربر را جلب نمايد .
2 – اپراتور موظف است تا در نهايت ادب و احترام به پاسخگويي کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد .
3 – اپراتور متعهد ميشود تا تيکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شايان ذکر است زمان پاسخگويي به تيکتها به طور معمول و در زمان بحران و مشکلات اساسي سرور 1 تا 24 ساعت مي باشد .
شرایط بازپرداخت وجه
1 – بیشتر از 7 روز از سرویس استفاده شده نباشد
2 – هزینه ثبت دامنه و کانفیگ به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست
3 – در صورتی که تکتاسرور در عرض 1 الی 48 ساعت نتواند مشکل سرور را حل نمائید درخواست بازگشت وجه بزنید
4 – در سرویس سرور مجازی تمام موارد بالا اجرا و هزینه نصب سیستم عامل به مبلغ 5 هزار تومان از وجه پرداختی کاربر کسر میشود
5 – وجه تا قبل از ارائه خدمت ، ( براي قسمت موجودي حساب ) به مشتري بازگردانده مي شود تا زماني که خدمت ارائه نشده است
6 -هزینه بازگشتی فقط به حساب کسی واریز خواهد شد که پنل کاربری در تکتاسرور به اسم آن باشد
7 -منصرف شدن از خرید جز قوانین بازگشت وجه نمیباشد
6 -در صورت وجود هر گونه مشکل در زندگی شخصی خود جز قوانین بازگشت وجه نمیباشد
توجه
تکتاسرور می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در  وب سایت، برای خود محفوظ دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که  شما، آن تغییر را پذیرفته اید .
 


Thursday, September 24, 2015

« برگشت